Pe lângă cele prezentate anterior, putem apela la o serie de rapoarte pentru:
Situaţie consumuri: centralizează consumurile de la minibar pe o zi sau pe o perioadă, tipuri de cameră, sau pe o singură cameră;
Situaţia sosirilor: centralizează cazările facturate în hotel pe o anumită perioadă, pe un singur client sau pe toţi, pe tip de cameră sau pe număr de cameră;
Indicatori hotel: prezintă situaţia principalilor indicatori pe perioada selectată de utilizator: gradul de încărcare (procentul de ocupare pe perioada selectată), vânzări din cazare, vânzări din bar şi minibar şi vânzări auxiliare cazărilor;
Evoluţia gradului de încărcare: calculează gradul de ocupare pe numărul de zile dorit de utilizator din perioada selectată şi întocmeşte de asemenea şi graficul acestei evoluţii;

Situaţia cazărilor: centralizează cazările din perioada selectată de utilizator, cazările pe tipuri de cameră (single, double, apartament, etc.)
Defalcare ocupări camere pe zile de cazare: centralizează ocupările în perioada selectată de utilizatori pe număr de zile pe care s-a cazat fiecare client.